miércoles, 10 de junio de 2015

Noves idees

Hola i benvinguts al Racó de la llengua. Hui no tinc ninguna ressenya però he pensat que podríem canviar un poc la temàtica d'estes entrades. He pensat que segueu vosaltres, sí els que esteu llegint esta entrada els que em digueu de que voleu que siga: un llibre per a ressenyar, un tema per opinar... Quasevol cosa!

Hui us deixe una xicoteta part del meu examen de valencià d'esta matí. M'ha fet molta gràcia.

De sobte, el vent fa caure el floc de neu. Este, asustat, pensa que ha arribat la seua hora i que morirà estampat contra el terra. Però ocorre quelcom inimaginable, el floc de neu comença a caure lentament, balancejant-se fins que s'atura dolçament sobre el terra.
I eixa ha sigut la meua redacció de l'examen jaja. Em moria de risa mentre l'escrivia.


Això és tot. Ens vegem d'ací dues setmanes en el Racó de la llengua.


1 comentario:

  1. Hola
    Después vuelvo pero con la compu, porque no entiendo nada del inglés.

    Saludos

    ResponderEliminar